dinsdag 26 juni 2012

Today

Beste volgers!
Vandaag was een rustig dagje, beetje gebruint in de zon en met moeders wat gegeten..Maar ik zit natuurlijk wederom in een kledingcrisis, als ik dit zeg krijg ik normaal een klap voor m'n kop van een vriendin haha waarop ze zegt jij hebt duizend leuke kleren ZEUR! haha maar ik weet dus niet wat ik aan moet doen naar mijn diploma uitreiking dus dat wordt nog even moeilijk!
Nou morgen ga ik met twee vriendinnen naar een klein strandje hier vlak in de buurt en gewoon een beetje luieren met een wijntje en wat te eten erbij... En ja donderdag is het zover: diploma uitreiking! Ik maak nog foto's van mijn outfit als ik er uit ben wat ik aan doe...
Hieronder staan de foto's van een nieuw blousje, ik heb het gekocht bij de Zara( jaja.. verassend) voor 79,95 euro, en ook hier zijn de studs weer aanwezig! Dit was het weer voor vandaag, nog een fijne avond! Love

Blouse: Zara
Hakken: Zara
Rokje: H&M


2 opmerkingen:

  1. love your heels!

    misschien kunnen we elkaar volgen, ben nog maar net begonnen!

    http://xmylovelylifee.blogspot.nl/
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb donderdag ook mijn diploma uitreiking :)
    Super mooi jasje en hakken!

    x Anouk

    http://5foot9inches.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen