woensdag 22 augustus 2012

back in holland!

ZOOO hehe ik ben terug van vakantie in Turkije, lekker bruin en heerlijk uitgerust en ook heerlijk geen internet op mijn telefoon waardoor ik een hele week van de buitenwereld was afgesloten! Maar als je dan weer in Nederland komt begint het weer 34 meldingen facebook, 5 meldingen instagram, 45 whatsapp berichten en ga zo maar door en je zit gelijk weer in die sleur! Ik heb natuurlijk een tijdje niet geblogd tot mijn spijt maar in die tussentijd heb ik natuurlijk wel weer heel veel nieuwe kleren en accessoires kunnen kopen dus genoeg onderwerpen om over te bloggen! Laat ik dan nu eerst beginnen met mijn geweldige aankoop op Zaventem: Yves Saint Laurent lipstickrouge vollupte nummer 13! Oke hij was wat prijzig voor een lipstick maar ik ben er helemaal blij mee, leuke verpakking en een prachtige kleur! Mijn eerste outfit die ik op vakantie droeg volgt dadelijk! liefs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten