vrijdag 27 juli 2012

de zon

Hallo trouwe volgers,

wat is het ongelofelijk warm geweest de laatste paar dagen, maar wat was ik blij dat het zonnetje ons kwam opvrolijken na een paar weken depressief weer:)! Ik ben heerlijk naar het strand geweest, nog wat quality time met mijn vriend gehad voordat hij voor twee weken naar Amerika gaat..Vandaag is het weer zo ongelofelijk warm dus hup bikini aan en in de tuin een boek lezen! Ja en over dat boek wilde ik jullie nog vertellen, voor de lezers onder ons is dit een lekker dik boek waarmee je je de hele dag kan vermaken! Wat te doen met 8 miljoen? heet het boek van de schrijfster Keren David!(Zie afbeelding hieronder). Je kunt het boek o.a. bij de Bruna kopen voor 14,95 euro!
Natuurlijk heb ik ook nog een outfitpost, en die zal over enkele minuten volgen! LIEFS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten