zondag 8 juli 2012

olla

hallo hallo:)
Helaas niet zulk lekker weer vandaag, jammer want dagje strand was wel lekker geweest om even voor te bruinen voordat ik een weekje lekker all inclusieve 5 sterren hotel in Turkije ga bezoeken HEERLIJK! Maar ik zou gister eigenlijk foto's gaan maken van een vriendin haar zelf ontworpen en gemaakte jurkjes...maar helaas is dat niet doorgegaan! We zijn wel naar de bioscoop geweest zoals hieronder kunt zien.. Ik heb werkelijk bijna heel de film dubbel gelegen, Ice age 4 moet je gewoon gezien hebben! Morgen ga ik mijn moeder een dagje helpen op haar werk, en dan dinsdag winkelen in Antwerpen! Zelf ga ik niet veel kopen want ik ga namelijk mee om mijn vriendin te helpen met kleren uitzoeken, dus dat is de hoofdzaak die dag. Maar ik zal natuurlijk ook wat foto's maken haha en die op mijn blog droppen! Voor de rest heb ik nog een outfitpost voor jullie vandaag, die zal er ook wel binnen nu en enkele minuten opstaan, jullie hebben de kledingstukken wel al eerder voorbij zien komen op mijn blog hopelijk is dat geen punt? Laat me weten wat jullie vinden :) Liefs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten