dinsdag 3 juli 2012

update


Zo he he, ik weet niet waarom maar ik ben vandaag helemaal uitgeput terwijl ik eigenlijk niet veel gedaan heb.. Ik ben wel weer even de stad in geweest voor bh's en ik heb een hele leuke gekocht(zie de foto's hieronder) en voor de rest ga ik mezelf maar eens inhouden met vanalles te kopen haha. Morgen is het zover: eindelijk dat gaatje boven in mijn oor dat ik al heel lang wil :) Oja ik ben helemaal vergeten mede te delen dat ik sinds eergisteren friend connect heb toegevoegd waardoor je heel simpel lid kunt worden van mijn site en je bent gelijk een automatische volger, superhandig! Dus als je mijn blog leuk vindt, wordt dan lid :) En door je email adres in te vullen bij "follow me by mail" ontvang je mijn dagelijkse blogupdates in je mailbox! Ik hoop dat jullie blijven volgen, Liefs

BH's : Hunkemoller 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten